کت و شلوار کلاسیک

توانایی خرید یک و شلوار کاملا متناسب با اندام، بر هر مردی واجب است. این راهنما به شما کمک میکند تا بتوانید بر نژاد اندام خویشتن بهترین انتخاب را در و شلوار داشته باشید. لایق انکار نیست که معامله و شلوار گاهی به سختی گذر از میدان مین است! انتخاب نادرست و شلوار، تجربه ای کاملا ناخوشایند خواهد بود. الگو و اکسسوری اشتباهی را گزینش کنید تا ببینید چقدر اثر منفی چهر ظاهرتان میگذارد. یک و شلوار متناسب با اندام میتواند هر مردی را براق حضور دهد با کمی تحقیق در این نقشه میتوانید اطمینان حاصل کنید که در نهایت با ابتیاع یک و زیرجامه کاملا مناسب از فروشگاه خارج خواهید شد. این راهبر به شما هر انچه در مناسبت گلچین و سروال نیاز داشته باشید ، میگوید تا بهترین انتخاب را داشته باشید

کارتون توتو _ و شلوار

و شلوار چهارخانه مردانه | چطور خوشتیپ باشیم؟ (اصول و شلوار مردانه) -- با کیفیت ترین

در هنگام نشستن هیچ کدام از دکمه ها نباید بسته باشد و حتما در هر شرایطی وقتی نشستید باید دکمه خود را هم کنید در غیر این صورت زمانی که می نشینید شما حالت بدی به خودش می گیرد.

هر چه دکمه های آستین متجاوز تر باشد رسمی تر هست، طبق عکس پایین می تونید این اصول رو بهتر متوجه شوید

– های بدون چاک – ها تک چاک –  های دو ترک (چاک از بغل) تک چاک بهتر هستند چون تمیزتر و میسر تر نظر می شود ولی های 2 چاک شما رو خوش قواره تر نشان می دهند و البته این کت و زیرجامه ها فشن تر و جذاب تر هستند.

ها از مدل یقه هم برای رسمی و غیررسمی بودن قابل حدس هستند. های با یقه های باریک که در پهن ترین قسمت آن 5 سانتی متر باشد بسیار شیک هستند.

و شلوار لبنانی | بهترین شلوار مردانه -

اندازه گيري براي : در وقت خريد حتما از سنگینی و قد جديد خود با آگاهی شويد و بعد اقدام به خريد کنيد. اين مشغله باعث مي شود خياط از ميزان افتادگي کالبد شما آگاهی داشته و در دوخت آن را در نظر بگيرد. در هنگام اندازه گيري حتما پيراهن رسمي به تن کنيد. اندازه سر آستين و سرشانه پيراهن در اندازه گيري کمک بسياري در دقيق بودن سايز دارد. در اندازه گيري عرض شانه ها که عريض ترين اقبال به شمار مي رود متر را طوري نگهداريد که متر به راحتي با عضلات جثه حر یواش وگرنه با لخته گرفتن چهارده گره شما صراحی خواهد شد. در اندازه گيري دور سينه بايد دقت بسياري به خرج دهيد زيرا مهم ترين قسمت را رخسار مي دهد. براي اين کار ابتدا دست ها را بالا برده و متر را به دور سينه بياندازيد و بعد ید ها را پايين آورده و اندازه را يادداشت کنيد. از جايي که سر شانه را اندازه زديد اوایل به اندازه گيري براي آستين ها کنيد. در قسمت اندازه گيري گردن دقت نماييد زيرا در سايز بندي و شلوار بسيار تاثير گذار است

و شلوار نسکافه ای

برای و شلوار نسکافه ای، می توانید به ازای هر کدام از انواع مختلف از کالاهای موجود در فروشگاه های لباس و پوشاک انتخاب کنید. مثلاً، می توانید های ساده یا پیراهن های رنگی، شلوار دامنی یا شلوار نسکافه ای با طرح های مختلف انتخاب کنید. همچنین می توانید از لباس هایی با طرح های نوآورانه استفاده کنید که با رنگ های متنوع و استایل های متنوع، شما را به شکل مناسبی می برند.


تبلیغات

اخبار جدید

اخبار جدید

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ما از اخبار روز مطلع شوید.

ارتباط با ما

میدان انقلاب ، روبروی دانشگاه تهران پلاک 2

موبایل

[email protected]

مارا دنبال کنید
عکس ها در فلیکر

© flowerhat.ir. All Rights Reserved. Design by HTML Codex
Distributed by ThemeWagon