نمایشگاه اسکان مجدد را باز می کند

سئول، 21 آوریل (یونهاپ) -- آژانس یونهاپ، خدمات کره، روز جمعه اقدام به شروع یک علف هرز با هدف فرصت‌یابی ساکنان شهری برای انجام وظایف محوله و اسکان مجدد مناطق کرد.

نمایشگاه سه روزه Y-Farm 2023 برگزارکنندگان گفتند که با میزبانی مشترک فدراسیون گروه کشاورزی، در رقیب کره ماهیگیری و ماهیگیری کره (aT Center) سئول برگزار شد.

نمایشگاه، 99 دولت و شش موسسه و سازمان در 180 غرفه به بالا - اسکان مجدد به روز، و نحوه صدور گواهینامه crapper به رهبری فناوری و محصول.

یونهاپ و مدیر عامل شرکت سئونگ گی هونگ در بیانیه آنلاین یونهاپ و مدیر عامل شرکت سونگ گی هونگ بیانیه‌ای آنلاین دادند: "این است که روستاها به چه قیمتی یک محل کار و به طور مستقل برای دو نفر که به دنبال اسکان مجدد و افراد محلی هستند ثروتمند هستند.
" سئونگ اضافه کرد که کشاورزان به چگونگی جمعیت و بحران کشور می پردازند.

رویداد تبلت نوشتن، که مجموعه ای از دو نسخه آنلاین و آفلاین را تشکیل می دهد، اسکان مجدد بازنشستگان نیست، بلکه به دنبال مناطق شغلی است.

همچنین یارانه ها و برنامه های اسکان مجدد که از طریق دولت ها می گذرد، و برنامه های گردهمایی یک به یک که بازدیدکنندگان را سفارشی می کند.

علاوه بر این، به گفته سازمان‌دهندگان، اسکان‌دهندگان تجارب و بازدیدکنندگان دانش فنی، جنبش بازگشت به مزرعه را بررسی می‌کنند.

سال، 82 اداره و چهار موسسه 150 غرفه را افتتاح کردند و جذب کردند.
بازگشت 8000 بازدید کننده

این تصویر که در صفحه اصلی Y-Farm Expo 2023 در 21 آوریل 2023 گرفته شده است، نمای کلی رویداد تبلت را نشان می دهد.
(عکس فروش نمی رود) (یونهاپ)


(END)


تبلیغات

اخبار جدید

اخبار جدید

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ما از اخبار روز مطلع شوید.

ارتباط با ما

میدان انقلاب ، روبروی دانشگاه تهران پلاک 2

موبایل

[email protected]

مارا دنبال کنید
عکس ها در فلیکر

© flowerhat.ir. All Rights Reserved. Design by HTML Codex
Distributed by ThemeWagon