طرح ویلا چوبی طراحی ویلا

طرح ویلا یک طبقه مدرن

طراحی ویلا ی دو طبقه

طراحی ویلا ی یک طبقه

طرح ویلا دو طبقه

طرح ویلا یک طبقه

طراحی ویلا سه طبقه

طراحی ویلا دو طبقه

طراحی ویلا یک طبقه

طرح طاها ویلا شمال

طراحی ویلا طاهری

طراحی ویلا مدرن شمال

طراحی ویلا مثلثی

طراحی ویلا مدرن در ایران

طراحی ویلا مدرن کوچک

طراحی ویلا محوطه

طراحی ویلا مدرن یک طبقه

طراحی ویلا مشهد

طراحی ویلا مدرن فلت

طراحی ویلا مهسا مکی نژاد

طراحی ویلا مدرن دوبلکس

ساخت ویلا تبریز

طرح ویلای تریبلکس

طراحی تاسیسات ویلا

طراحی تراس ویلا

طراح ویلا تبریز

طرح ویلا تریبلکس

تعرفه طراحی ویلا

طراحی ویلا در تبریز

طرح تراس ویلا

طراحی ویلا تبریز

طرح ویلای فردوس

طراحی فونداسیون ویلا

طراحی فضا ویلا

طراحی فضای ویلا

طراحی ویلا ی فلت

طرح ویلا فلت

ساخت ویلا فلت

طراحی ویلا فضاسازی

طراحی ویلا فلت مدرن

طراحی ویلا فلت

طراحی ویلا اروپایی

طراحی ویلا ایران

طراحی ویلا ارزان قیمت

طراحی ویلا اتوکد

انیمیشن طراحی ویلا

طرح ویلا چوبی طراحی ویلا

در طراحی جکوزی در ویلا و چنین استخرها باید به این مورد دقت کرد که عمق آن فقط برای کودکان و بزرگسالان یا هر دو باید در نظر گرفته شود که اگر به‌خاطر هر دو باشد، کف آن را شیب دار می سازند تا در نصیب بالاتر که کنه کمتری بارز می کند، کودکان شنا کنند.

ابعاد تالاب و جکوزی برپایه اینکه هدف شما تنها تفریح و استفاده فصلی است یا اینکه به شکل حرفه ای و ورزشی خواهد بود معین‌سازی می گردد. با توجه به نوع اقلیم باید روباز یا سرپوشیده طراحی کردن استخر ویلا و همچنین متریال آن انتخاب شود. جنس کاشی و سرامیک با توجه به سلیقه و سنخ محیط انتخاب می شود. 

در طراحی ویلا استخردار به مواردی مثل لغزنده نبودن کف، نرده و حفاظ، امکانات میسر و کاربردی به‌خاطر خالی کردن و پر کردن سریع استخر و ضد عفونی سازی اتوماتیک مؤثر توجه ویژه خواهد شد. ضمنا به این نکته بسیار مهم باید دقت کرد که نورپردازی محوطه استخر از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است تا در شب اضافه بر وجاهت محیط، محدوده آن را روشن کرده و ایمنی و صحت افراد به خطر نیفتد. از طرفی شرایط خاک محل ساخت حوض در طراحی ویلا نیز باید بررسی شود تا بتوان بهترین الگو را ساخت.

طرح ویلا تریبلکس طراحی ویلا

ویلاها در انواع سبک‌های متفاوت طراحی می شوند، از جمله:

در حالی که می دانیم که شما این مقاله را برای درس تاریخ نمی خوانید، مهم است که به تاریخچه مختصری از مدرنیسم و ​​تأثیر آن بر طراحی ویلا روزآمد بپردازیم. چندی از تأثیرات فرهنگی و عوامل مدنی که برای اولین بار کشیده به وقوع طراحی مدرن و معماری مدرنیسم در بیش از 100 واحد زمان ( پیش شد، در سال‌های جدید دوباره مطرح شده‌اند و تعدادی دلایلی را توضیح می‌دهند که محبوبیت ویلاهای جدید امروز دوباره در حال افزایش است.

مانند سایر زمینه‌های فکری و تحقیقاتی، معماری نیز به طور فزاینده‌ای سبک‌ها و قراردادهای گذشته را در این دوره کنار گذاشته و به نفع شکلی از طراحی مبتنی بر دغدغه‌های عملکردی اساسی بود. این پیشرفت با توسعه در فن‌آوری‌های ساختمان، از جمله ساخت اسکلت فلزی که در عمارت های تجاری استفاده می شود کمک کرد.

طراحی فونداسیون ویلا طراحی ویلا

عموماً متریال‌های استفاده‌ شده در این نوع از سبک طراحی، مصالح جبلی می‌باشند که حس زندگی گذشته‌ی افراد را زنده خواهند کرد. در واقع وظیفه اصلی این گونه از متریال این است که سبب آرام ‌بخشی محیط شود و به نسبت دیگر مصالح، سبک نوستالژیکی را به بود آورد.

همانطور که از اسم این اسلوب از طراحی مشخص است؛ تمامی جنبه‌ها خصوصیات مدرنی به خود می‌گیرند.

در سبک ساخت ویلای مدرن ترکیب رنگ و متریال احساسی جدا از سنتی و متعارف بودن را به ساکنین القا می‌کند. که علاوه بر آرامشی که در محیط خواهند داشت احساس هیجان انگیز کشف ناشناخته‌ها و یا نوگرایی بودن را کاملا حس خواهید نمود.

اصول طراحی در ساخت ویلای مدرن معمولاً رنگ های خنثی را به کار می‌گیرد. برای‌اینکه رنگ‌های خنثی و نورانی دلیل القای حس مدرنیته می‌شوند.

شیوه مینمالیستی از مهم‌ترین ارکان طراحی ویلا های مدرن است. در این شیوه سعی ‌می‌شود تا از شلوغ بودن اجتناب شود. به این دلیل کوچکترین المان‌ها ایضاً نمود پیدا می‌کنند. در طراحی باغ ویلا به اسلوب مدرن طراحان محدودیتی برای استعمال از متریال‌ها ندارند؛ به صورتی‌که ممکن است از شیشه، چوب، فلز و… استفاده نمایند. منتها به کاربردن تنگ یکی از مهمترین جلوه‌های این سبک است. بطری علاوه بر بازنمودن فضا باعث نورگیر بودن اطراف نیز می‌شود.


تبلیغات

اخبار جدید

اخبار جدید

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ما از اخبار روز مطلع شوید.

ارتباط با ما

میدان انقلاب ، روبروی دانشگاه تهران پلاک 2

موبایل

[email protected]

مارا دنبال کنید
عکس ها در فلیکر

© flowerhat.ir. All Rights Reserved. Design by HTML Codex
Distributed by ThemeWagon