Zalando آنلاین آلمانی در مخالفت با تیمهای خود، با استناد به اینکه بادهای آخر سال 2022 و «اقتصاد کلان به چالش کشیده شده است»، «نقشها را حذف میکند».
زالاندو امضا کرده است که در سال 2023 جمع آوری نیازها در جایی نیست که بی تفاوت باشد، سال هایی که شرکت بدنه "بسیار گسترش یافت"، این مشکل را به سازمان اضافه کرد که بر گام سریع هواپیمایش تأثیر گذاشت.
رابرت گنتز و دیوید اشنایدر، بنیانگذاران و مدیران عامل Zalando، در یکی از کارمندان خود گفتند: «زالاندو با حمایت از یک همه چیزخوار در مسیر آنلاین و بادهای دنباله دار در سال های 2020 و 2021، سال ها را به وجود آورده است.
ما این کار را انجام دادیم و از سرمایه گذاری تیم ها و زیرساخت هایمان سود بردیم.
"ما طبیعت مستراح دستاوردهای ما و بازار است.
ما 50 مشتری در حال حرکت 25 بازار و روابط قابل اعتماد مشتریان و شرکای خود را داریم.
ما یکی کار کرد این اتفاق افتاد.
اما بادهای دنباله دار 2022 و اقتصاد کلان چالش برانگیز به دنیا آمده است.
این موضوع پرمویی قبیله و واکنش ما را برجسته کرده است.
»
او ادامه داد: «این زالاندو در سطحی است.
ما این منطقه را ثابت نمیکنیم، بلکه کاملاً میدانیم که مراکز نقش عملیات خط مقدم، فروشگاههای شیک، مانند نقشهای استودیو Zalando ما به این شکل، تحت تأثیر قرار نگرفتهاند.
"امروز، ما با نمایندگان خود تبادل نظر می کنیم و با دیدن اینکه چگونه این برنامه را پرداخت می کنیم، چگونه همکاران را خرد می کنیم و جدول زمانی را که به سمت آن می رویم، به چه نامی پایبند هستیم.
"
در نوامبر 2022، Zalando 2.
9٪ بی نهایت 2 پوند (2.
3 میلیارد یورو) در سال 2022 بود.
مشتریان پرتلاش به دلیل 8٪ در مقایسه با سال 2021، بیش از 50 بار.
علاوه بر این، «Plus» Zalando عضویت خود را سه برابر کرد.
© flowerhat.ir. All Rights Reserved.
Design by HTML Codex
Distributed by ThemeWagon