خرید دستگاه لیزر تیتانیوم 2022 با شرایط فروش بلند وقت

در جدول فراز با تمامی آپشن ها و ویژگی ها لیست شده اند از برند تولید تا ویژگی های هر اقبال از دستگاه و ایضاً مشخصات ایمنی تا قیمت دستگاه ذکر شده است  و پزشکان ارجمند میتوانند به سیما تخصصی امکانات این دستگاه را برسی کنند ، چنانچه به رخ تخصصی بخواهیم در مورد صحبت کنیم کیفت ساخت ، تکنولوژی ساختن ، فعالیت‌ها پس از فروش تاثیر بسیار زیادی بر قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم خواهد گذاشت. شما میتوانید به صورت دوره ای جشنواره را در سایت ما برسی کنید.

دستگاه لیزر تیتانیوم 2022 که درجه کیفی A+ رو یدک می کشد ، و دارای تائیدیه های بین المللی قاره آمریکا و اروپا را هم دارد  برترین ، با کیفیت ترین و پر فروش ترین در سال 2022  می باشد .طول موج قوی این دستگاه از طریق هندپیس و چندین سایز به تمامی مناطق تن پوشش کامل داده میشود و برای هر تیپ پوستی هم مناسب است .

دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۱ خوبه؟ | مناسب ترین دستگاه لیزر تیتانیوم -

با استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم راقیه از شر موهای زائد خود آزاد شده و موها را در هر نقطه از بدن تان از بین ببرید. هنگامی که با فناوری حرکت وسیع In-Motion ترکیب شود، حذف کامل موهای زائد تضمین می شود. استفاده از این روش برای پوست های برنزه امکان پذیر است زیرا فولیکول های مو را به طور موثری مناسبت هدف قرار می دهد.

به جای اپیلاسیون المبار بیکینی ، می توانید روش راحت حذف موهای زائد با دستگاه لیزر تیتانیوم را انتخاب کنید. اصلا جای نگرانی نیست زیرا این دستگاه دارای نکات بهداشتی یکبار مصرف است که فقط برای موهای زائد بیکینی کاربرد می شود. دستگاه این اطمینان را می دهد که همه روش هایی که انجام می شود ایمن هستند و از آلودگی جلوگیری می شود و به دلیل داشتن فناوری سرد فاعل شما را در طول چاره بسیار راحت می کند.

فرق دستگاه لیزر تیتانیوم و کندلا | مناسب ترین ابتیاع دستگاه لیزر پلاتینیوم و پلاتینیوم پلاس بهمراه معرفت معایب و ویژگی ها - خوبه یا الکس | مناسب ترین قیمت و خرید دستگاه لیزر دایود تیتانیوم 2022 -

دستگاه لیزر دایود تیتانیوم توانایی درخشنده عمل کردن سه طول موج متنوع را دارد. هر کدام از این طول موج‌ها برای اهداف درمانی مختلف مناسب خواهند بود. لذا اپراتور می‌تواند موهای زائد را از تمامی تیپ‌های پوستی به همراهی این دستگاه از بین ببرد. در ادامه به معرفی هر کدام از این طول موج‌ها می‌پردازیم:

از دیگر درازی موج‌های ساطع شده در دستگاه دایود تیتانیوم، امواج ۸۰۸ نانومتر هستند. این درازا موج با نام اسپید تی ام (SPEEDTM 808) شناخته می‌شود. مزیت این طول موج توانایی درمان سریع است. بنابراین برای جذف موهای زائد در نواحی بزرگتر انتخاب می‌شود.

طول موج ۱۰۶۴ نانومتر در دستگاه تیتانیوم به پوست‌های تیره‌تر اختصاص داده شده است. YAG 1064 از لیزر دایود برپایه بر طول موج ND: YAG استفاده می‌کند. بنابراین امکان جذب ​​انرژی متوسط توسط کروموفور ملانین را حاضر کرده و به‌قصد بیمارانی با لون ورقه تیره‌تر مناسب است.


تبلیغات

اخبار جدید

اخبار جدید

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ما از اخبار روز مطلع شوید.

ارتباط با ما

میدان انقلاب ، روبروی دانشگاه تهران پلاک 2

موبایل

[email protected]

مارا دنبال کنید
عکس ها در فلیکر

© flowerhat.ir. All Rights Reserved. Design by HTML Codex
Distributed by ThemeWagon